برنامه های دهه کرامت در تداوم طرح ملی راهکار برگزار می شوند 

برنامه های دهه کرامت در تداوم طرح ملی راهکار برگزار می شوند 

تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
مجید خوبی زاده گفت: برنامه های دهه کرامت امسال با توجه به شیوع کرونا متفاوت تر از سال های گذشته و در راستای تداوم طرح ملی راهکار برگزار می شوند.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به در پیش بودن دهه کرامت، گفت: برنامه های دهه کرامت امسال با توجه به شیوع کرونا متفاوت تر از سال های گذشته و در راستای تداوم طرح ملی راهکار برگزار می شوند.

دبیر اجرایی شورای هماهنگی دهه کرامت جنوب کرمان افزود: در همین راستا یکی از برنامه های پیشنهادی ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان برای اجرا در دهه کرامت، برگزاری طرح کمک کریمانه می باشد و به همین منظور کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند با جلب کمک های خیرین و مردم به نیازمندان محله کمک کنند.

وی اظهار کرد: ویژه برنامه های در نظر گرفته شده برای اجرا در دهه کرامت حول محور فضای مجازی برگزار می شوند و در همین راستا جشن های کرامت در قالب ۱۰ شب ۱۰ مسجد مجازی، پیشنهاد بعدی ما به کانون های برتر فهما است و در همین خصوص هر شب یک جشن مجازی از سوی یکی از کانون های حائز رتبه برتر فهما برگزار می شود.

خوبی زاده ابراز کرد: برگزاری مسابقه های مجازی کتابخوانی با محوریت سبک زندگی و سیره حضرت رضا علیه السلام  و حضرت معصومه (س) ویژه نوجوانان و جوانان، برگزاری مسابقه مجازی نقاشی و قصه گویی ویژه کودکان با هدف آشنایی کودکان با شخصیت امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه (س)، از سایر برنامه های پیشنهادی ما است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان عنوان کرد: کانون ها می توانند در دهه کرامت هر شب راس ساعت ۸ صلوات خاصه امام رضا علیه السلام را از گلدسته های مسجد پخش کنند.

وی در خاتمه بیان کرد: از دیگر برنامه های پیشنهادی دهه کرامت، اجرای خیابانی گروه های سرود است و در همین راستا کانون هایی که گروه سرود دارند می توانند با بهره مندی از این ظرفیت، سرود اجرا کنند.

پایان پیام/ 586